ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد
سرخط خبرها

جام‌های کریستیانو رونالدو به عدد ۳۲ رسید

  • کد خبر: ۳۶۲۴۸
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
  • ۱
جام‌های کریستیانو رونالدو به عدد ۳۲ رسید
مهاجم پرتغالی پس از قهرمانی با یوونتوس در سری آ تعداد جام‌هایش به ۳۲ رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، یوونتوس اکنون به عنوان قهرمان این فصل سری آ شناخته می‌شود. پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل سامپدوریا اجازه داد برای نهمین بار پیاپی فاتح اسکودتو شود. تنها به افتخارات بانوی پیر افزوده نشد. در میان قهرمانان یک نفر برجسته است، او کسی نیست جز کریستیانو رونالدو که اکنون ۳۲ عنوان قهرمانی در ویترینش دیده می‌شود. 

ستاره پرتغالی در نخستین سال حضورش در یوونتوس هم فاتح اسکودتو شده بود. هم‌چنین در سال ۲۰۱۸ برنده سوپرجام شد و اکنون با تیم تورینی سه جام فتح کرده است.

این بازیکن در خانه قبلی‌اش یعنی سانتیاگو برنابئو ۱۶ جام بالای سر برد و چند عنوان به دست آورد. او دو لالیگا، چهار لیگ قهرمانان اروپا، دو کوپا دل ری، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و سه جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورد.

چهار جام لیگ قهرمانان در میان عناوین رونالدو می‌درخشد، چون در تیمی حضور داشت که برای سه سال پیاپی فاتح این رقابت‌ها شد و این چهار جام در پنج سال به دست آمد. با این حال نخستین قهرمانی ستاره پرتغالی در این بازی‌ها نبود.

او در منچستریونایتد (از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ پیراهن این تیم را بر تن کرد) در سال ۲۰۰۸ قهرمان اروپا شد. هم‌چنین سه بار با شیاطین سرخ فاتح لیگ برتر شد، یک اف لی کاپ به دست آورد، دو لیگ کاپ، دو جام اتحادیه و یک جام جهانی باشگاه را بالای سر برد.

بدون شک حضور رونالدو در اولدترافورد و سانتیاگو برنابئو که به ترتیب شش و ۹ فصل طول کشید اجازه داد تا به این افتخارات دست یابد. با این حال مهاجم پرتغالی نخستین جام خود را با یونایتد فتح نکرد و در یک سالی که پیراهن اسپورتینگ پرتغال را بر تن کرد توانست سوپرجام پرتغال را به دست آورد.

به این ۳۰ جام باید دو قهرمانی با تیم ملی پرتغال را هم اضافه کرد. او در سال ۲۰۱۶ فاتح یورو شد و در نخستین دوره لیگ ملت‌ها جام قهرمانی را بالای سر برد. این اتفاق در سال ۲۰۱۹ با پیروزی برابر سوییس رخ داد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدنان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
0
تا 5 سال دیگه رونالدو می تونه به عدد 45 جام برسه البته اگه تو تیمی مثل پاریسن ژرمن بود الان راحت 4 جام در یه سال به دست می‌آورد. لیگ. حذفی. سوپر کاپ. اتحادیه. ولی تو یووه فقط می تونه لیگ برتر رو ببره البته که شاید بتونه لیگ قهرمانان رو ببره بعد سوپر جام و جام باشگاه های جهان وتو ملی هم یورو رو فتح بکنه ودرکل کریس هرجا بره جام میاره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->